Pages

marți, 10 aprilie 2012

Review: Aparat de gatit cu abur Philips HD9120

Tot incerc sa ma mobilizez sa scriu acest review, dar concluzia e ca nu prea sunt chestii deosebite de zis...
Am luat acest model fiindca era la promotie, dar sunt multumit de el. Aparatul face de 3 ani ce trebuie si cum trebuie, nimic special, nici in bine, nici in rau.
Eu am luat si pentru mine, si am dat si vreo 3-4 bucati cadou la rude si prieteni, la ocazii. Ca deh, am prins promotie :) Niciunii nu s-au plans de probleme.
Specificatiile le gasesti aici, asa ca eu pot sa adaug doar generalitati.
Pot sa zic ca face un pui grozav cu niste legume super, totul in vreo jumatate de ora. Fraged si gustos, mai ales daca ai condimentat carnea din timp. Sau poti folosi booster-ul de arome, dar eu nu l-am folosit prea mult (mai ales din cauza mancarii pentru copil).
De cand mi s-a nascut copilul mi-a fost util initial ca sterilizator pentru biberoane si suzete, mai apoi pentru gatit pentru toata familia. Chiar scapi repede si ai si mancare proaspata si sanatoasa pentru la lucru!
Ca si minus as putea sa spun ca "sitele" in care pui alimentele pentru gatit trebuie spalate cat mai curand, ca daca mancarea se usuca pe ele devin foarte greu de curatat.

Am citit la comentariile utilizatorilor ca cineva a avut probleme dupa numai 7 luni (s-a infundat cu piatra). Eu nu am patit asa ceva, desi l-am folosit mai mult decat cine a scris despre acera problema. Poate ca nu am apa chiar atat de dura? Nu stiu. Dura este, ca imi raman pete de calciu pe pahare si alte chestii. Sa nu uiti sa ai tot timpul apa suficienta in aparat si sa ii speli partea de jos (unde este apa si fierbatorul) saptamanal. Dar astea sunt normalitati.

Ca si concluzie, daca vrei sa mananci sanatos si gustos, ia Philips HD9120.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu