Pages

marți, 21 iunie 2011

Review: Aspirator Electrolux Ergospace

De obicei cel mai bun review la un produs se face dupa o perioada de utilizare. Din pacate de data aceasta blogul e prea nou, iar perioada de utilizare e prea mare.

Deeeci: am cumparat (pe vremea aceea) un aspirator Electrolux Ergospace. Si am fost foarte multumit. Pentru o vreme. Si am zis sa afle si altii.

Deci, plusuri:
  • e destul de mic
  • are cablu "flexibil" foarte lung, deci poti sa il pui la o priza si sa aspiri linistit(a) toata camera (sau chiar si ce de langa).
  • e suficient de puternic (reglabil, max 1600W)
  • nu e foarte zgomotos
  • punga de hartie pentru praf
  • filtru HEPA
  • pret OK
Minusuri:
  • probleme cu cablul
Hai sa va povestesc. Aparatul e chiar fainut, mai ales la inceput. Trage bine, nu ocupa mult loc in casa, nu face praf, nu face zgomot mult, face treaba. Toate bune, chiar prea bune, pana intr-o zi cand m-am trezit cu probleme la cablul de alimentare. Alimentarea e interesanta. Are un cablu cu ceva arc in interior, cred. Se desface cat iti trebuie, folosesti aspiratorul, iar cand il strangi, tragi un pic de fir si se ruleaza in interior. Ei bine, al meu a inceput sa vrea sa se ruleze chiar si cand eu as vrea sa mai aspir. Apoi a inceput sa se intrerupa. Il desfaceam si se comporta ca un cablu intrerupt: in anumite pozitii imi da curent, in altele nu. Bineinteles, astea imediat dupa iesirea din garantie. Am fost la reparat, cablul nu e intrerupt, prima problema o cauzeaza pe a doua, mi-a fost reparat, a si mers bine vreo 2-3 luni si iar s-a stricat. Deci motor OK, functionare OK si s-au zgarcit la un cablu... pacat. Partea funny este ca se lauda peste tot cu acest cablu mirific :)

Sper ca la modelele mai noi au rezolvat problema, ca in rest e un aspirator foarte fain. Dar eu v-am prevenit :)
Bafta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu