Pages

miercuri, 21 septembrie 2011

Buzias: impresii de calatorie

Am fost in week-end la Buzias. Deja de cateva saptamani vroiam sa scoatem nasul din oras. Ne-am urcat in masinuta si am plecat.

Din pacate lipsa de experienta cu drumurile romanesti s-a facut simtita foarte repede. Mare parte din drum a fost bun, pe alocuri aproape ca as putea spune exagerat de bun. Dar nu ne interesaseram si drumul avea o zona de "ocolire". Mai precis, la 3-4 km de Buzias, la iesirea din Bacova, este "obligatoriu la stanga"... pe un drum de tara. Praf si pietre. Nu vazuse asfaltul niciodata.


Ocolul a durat pret de vreo 8-9 km pe mirificul drum de tara, apoi inca 7 km pe drum normal, asfaltat.

La Buzias a fost frumos. Am "acostat" langa avion si am vizitat parcul. Nu o sa ma dau pe spate, ca am mai fost la Buzias. Oricum, e laudabila initiativa de a face din acel avion un fel de locatie-simbol a orasului.

Parcul este frumos. De obicei te duci cu un pic de frica la un parc dendrologic, ca am patit sa fie o padure cu o carare cu urme vagi de asfalt. Destul de greu de impins caruciorul in asa conditii. Dar la Buzias nu a fost problema. Totul amenajat, frumos, destul de curat.

Mai sunt si zonele acelea rustice din lemn, mai este si izvorul, clar merita mai multe poze. Dar nici pe acestea nu le-am facut eu. Nu stiu de ce. Poate m-am lasat furat de peisaj :D Clar este de mers pe acolo.

La partea gastronomica nu pot sa-i laud, fiind cu copil mic ne-a fost frica sa mancam in locurile pe unde am ajuns in acea zi, dar poate suntem noi prea speriati de bombe.

Drumul de intoarcere evident nu a mai fost tot pe acolo. Am mers pe Buzias-Hitias-Topolovat-Recas-Timisoara, pe asfalt. Si probabil ceva vreme pe acolo vom merge. Ca de mers vom mai merge la Buzias, cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu