Pages

marți, 23 august 2011

Despre tichetele "rabla"

Mi-am luat masina. Noua. Am avut o tona de intrebari inainte de achizitie, la multe nu am gasit raspuns pe net. Una din aceste intrebari era legata de tichetele "rabla".

Stiam ca se pot achizitiona tichete pe bani, dar vroiam sa ma feresc de smecheri si tepari. Ai aceeasi problema? Chill. Majoritatea dealerilor de masini noi au pile la Remat sau alte contacte si intermediaza tichetele fara ca tu se le vezi la fata.

Pretul e un pic mai mare decat pe piata. Cand am luat eu piata se invartea pe la 1300-1500 RON/tichet. Eu am dat 1500. Am primit o hartie semnata pe care scria ca am dat 4500 RON pentru tichete, iar pretul final al masinii a devenit mai mic cu 11400 RON. 6900 RON castig pentru mine, maxim 600 RON castig pentru dealer (probabil mult mai mic, ca se imparte cu ala de la Remat). Oricum, merita.

Bafta la achizitia de masina! Si fereste-te de Dacia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu